dinsdag 28 juni 2011

vakantiecursus naaien

Yes! Ik kreeg toestemming van de vent om een vakantiecursus naaien te gaan volgen. Begrijp me niet verkeerd, tis niet dat ik toestemming moet vragen of krijgen, maar de vent moet dan wel 3 volle dagen op de zoon letten en daar moest dus enigszins overleg rond gepleegd worden. Bon, de vent vond het dus oké en ik heb me dus hier ingeschreven voor de cursus textiel.
Eindelijk ga ik eens leren iets deftig te maken! Want dat zelfgeklommel lukt misschien aardig, ik kan nog steeds geen kleding fabriceren. Hoewel er voldoende uitstekende blogs bestaan met zéér duidelijke tutorials moet ik bekennen dat ik der gewoon nikse van snap! Chapeau voor al die blogdames die zichzelf zo wat leren naaien, ik behoor duidelijk niet tot deze categorie! Mij moeten ze voordoen en nog eens uitleggen en  ik moet duizend keer dezelfde vraag kunnen stellen plus opnieuw geholpen worden... zielig gewoon :-)
Hopelijk kan ik dus binnenkort komen pronken met een zelfgemaakte rok of kleedje... ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten