donderdag 22 september 2011

color collector

Ik ben een dief! Voilà! Ja ik steel ideeën van anderen, zo simpel is dat. Straf hé?
Onlangs zag ik bij haar iets wat ik wel leuk vond. Ze maakte namelijk dit en dit. Ik had het al eens gezien in de zomer toen we in Rotterdam waren en deze tentoonstelling bezochten. De kunstenaar in kwestie verzamelt verzamelingen en sorteert deze dan per kleur. Ik vond dat wel cool. Dus probeerde ik dat ook. Met de hulp van de zoon zocht ik leuke spulletjes samen in eenzelfde kleur. Hier zie je mijn verzameling. Let wel, ik ben een slechte fotograaf, mocht ik het laten aan iemand die er verstand van heeft, zou het waarschijnlijk net wat leuker zijn, maar toch ben ik tevreden van het resultaat. Beoordeelt u zelf.



gsm tasje - kookwekkertje - brandweerwagen - retro computerspelletje ) zonnebril - magneet - broche  bloempjesring - boekentas - converse all stars - muts 


t-shirt - geboortekaartje - spaarvarken - tandenborstelhouder - ballon vosje - chocoladereep- sleutelhanger - badeendje - tandenborstel - duplo verkeerskegel - nachtlampje - boek prints


handtas madelief - kikker - naaidoosje - hemd - prentenboek - bestek - 
spaarpot paddenstoel- duplo bloempje - boodschappentas


pipi potje - stof planes - houten ketting - pet -haarborstel - badspeeltje - retro schiftje
fimo bloempjes - papieren zakdoekjes - pen - Thomas de trein - laptop tas


4 opmerkingen: