maandag 13 augustus 2012

gene zever

De tweelingszus van mijn vriendin is een echte Rebecca (Bloomwood aka shopaholic).
Zo kocht ze onlangs wel zeven! slabsjaaltjes voor haar zoontje. Die zit namelijk in zijn zeverfase en deze slabsjaaltjes zien er wat cooler uit en voorkomen dat de t-shirts helemaal nat worden.
Ik vond dat wel iets hebben zo'n slabsjaal. Toen de zoon in die fase zat, bestond dat nog niet echt en ik herinner mij dat ik dat ook zo erg vond van die mooie kleertjes te bedekken met een mega bavet. Enfin, ik bekeek die slabsjaal, vond het erg leuk en besloot ook een hele reeks te maken. Kan ze der nog wat kopen ;)



















5 opmerkingen:

  1. Goh Elinemien, het is gewoon een omgekeerde driekhoek met flapjes aan! Niks moeilijk hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zit daar een velcro aan ofzo om het dicht te houden ? Ik vind ze super, ideaal voor restjes stof weg te werken. Mijn nichtje is ook zo'n zevermie momenteel ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heykes,

    Ik ben evy, ooooh ze zijn kei mooi zeg! Ik vind ze wel leuk voor mijn dochtertje dat zevert me de tandjes ;-)! Zou ik deze kunnen kopen bij jou misschien ;-) !?

    Grtjs evy

    BeantwoordenVerwijderen