woensdag 15 augustus 2012

piep piep hoera!

De vent is jarig vandaag! Piep piep hoera! Hij zit nu dik in de tweede helft van de dertig en die vier-nul komt wel hééél erg dichtbij!
De vent is echt een kind uit de jaren tachtig! Ieder jaar op zijn verjaardagsfeest worden er door de mannen herinneringen opgehaald uit 'hunne jongen tijd'. 
Dus toen ik dit boek vond tijdens een meidenweekendje in Gent, kon ik mijn geluk niet op! Was dit nu niet het meest ideale geschenk voor de vent die zo dweept met zijn jeugd? Ik dacht het wel!
En ik had gelijk! (zoals altijd ahum) Het boek staat vol met rages en hypes uit de jaren '80 in België.
De vent was meteen erg enthousiast. En de andere mannen ook :-) Konden ze weer vertellen over hun kindertijd. Ach die nostalgie....



Ps Kijk zeker ook uit naar de herdruk van Het leven zoals het was over de jaren 50-60-70 en 80!
Dit boek staat al lang op mijn verlanglijstje :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten