donderdag 2 augustus 2012

a fresh start

Blogstilte ... meer kreeg u niet de afgelopen maanden, maar dat gaat vanaf nu terug veranderen.
Ik heb er weer zin in: in bloggen, in naaien, in frutselen.... 
Ik was namelijk mijn goesting kwijtgeraakt. Poef! ineens was ie weg. Er werd nochtans intens naar gezocht, maar nope it was gone.
Ik weet wel wiens schuld het was : schoolwerk, de restyling van ons huisje en tuin, het schuldgevoel dat ik de zoon soms wat verwaarloosde en vooral creatieve onzekerheid. Er zijn zoveel naaigodinnen op het www, waardoor ik mezelf een beetje als fraudeur beschouwde. Ik doe namelijk maar alsof ik leuke dingen maak. Dingen die anderen veel beter en mooier kunnen.
Tot er ineens een baby-boom was in de directe omgeving en baby's verdienen kadootjes. Die kadootjes zetten mij weer aan het werk en ik vond mijn elan terug. Ik probeer terug nieuwe dingen uit. Ze zijn misschien niet zo spectaculair, maar wel bevredigend. Ik vind ze leuk en de mensen die mij leuk vinden, vinden ze ook leuk. Dus gaan we er terug voor. Misschien niet dagelijks maar wel regelmatig, beloofd!

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er weer bent! Ik herken mij wel een beetje in jouw verhaal. En ik vind het altijd leuk om te zien wat andere maken. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen